Dokumentation digitalt erfarenhetsutbyte om covid-19
Den 30 april genomförde Best Service för första gången ett digitalt erfarenhetsutbyte på temat covid-19. Drygt 50 personer med representation från nästan alla regioner deltog på mötet. Jätteroligt att så många hade möjlighet att delta!
Tyvärr hade vi tekniska problem under mötet vilket medförde att alla som hade anmält sig kunde inte logga in. Vi kunde inte heller spela in mötet. Vi ber om ursäkt för det och hoppas kunna lösa detta till nästa digitala stormöte.
Dokumentation från erfarenhetsutbytet finns i länken nedan. Inloggningsuppgifter kommer att mailas till alla som var anmälda till erfarenhetsutbytet. Om du inte hade möjlighet att delta på erfarenhetsutbytet, men önskar ta del av presentationerna är du välkommen att höra av dig till Best Service.
Om du har några frågor kring presentationerna är du välkommen att ställa din fråga via kontakt@bestservice.se eller ta en kontakt med respektive föredragshållare. Svaren på frågorna kommer att publiceras på inloggningssidan.
Citat från en deltagare:
”Det här är så värdefullt! Tack för att ni är så öppna och delar med er av hur ni har löst situationen, vilka lärdomar ni har dragit och också medskick till oss alla. Det känns tryggt att kunna undvika fallgropar och att inte behöva uppfinna hjulet på var sitt håll.”
Styrelsen tar med sig önskemålet om att ha en liknande träff om någon månad igen.
Vi tar också med oss erfarenheterna från det här mötet och vässar upplägg till nästa gång! Har du förslag på hur Best Service digitala möten kan förbättras? Maila dina förslag till kontakt@bestservice.se
Hälsningar,
Best Service styrelse